כנס MARKETIVITY 2021

כנס MARKETIVITY 2021
כנס השראה והעשרה על שיווק, קריאייטיב ומה שביניהם.
מדמיינים. יוצרים. משווקים.

קחו שיווק, תוסיפו קריאייטיב, סטוריטלינג, סושיאל, פודקאסט, טיקטוק, חדשנות, קאן, מותגים, הפקות, ויראליות.

מה קיבלתם.ן? את כל מה שהיה ב-MARKETIVITY 2021

אבל זה לא הכל, את הכנס הנחתה הדר מרקס מגלגלצ, אבי נוסבאום הצחיק, היו המון פינוקים, ארוחת בוקר וצהריים של הדה בסט! גלידה גולדה עם הגלידה המצויינת שלה, ועוד המון הפתעות של השותפים שלנו כמו לופה והיפסטורי, גרמין ורונלייט, איש הענבים ועוד…

הכנס התקיים ב-31.10.21 בג׳ונה – אירועים על הים.

מרצים.ות ודוברים.ות מהשורה הראשונה של עולמות השיווק והקריאייטיב, סיפורים ורעיונות מהארץ ומהעולם, בכל התחומים החשובים בשיווק, איך רעיונות הופכים לשיווק יצירתי וכמובן היה המון נטוורקינג (איך אפשר בלי?!)

אז מי היה לנו?

ליבי טישלר, מנהלת קריאייטיב ויועצת שיווק – יצירתיות נושכת
איתי ביכלר, יועץ אסטרטגיה ושיווק גלובלי – סיפורים של מותגים
יוסי פורקוש, יועץ מיתוג ותוכן שיווקי – הופכים לקוחות למעריצים
גידי גילדה, חדשנות ליצירת יתרון תחרותי – טכנולוגיה בשירות ערכים
מירן פחמן, איש קריאייטיב ואסטרטגיה בכיר – קאן ועכשיו
פאנל מטוקטק: בעולם מפולטר אותנטיות היא שם המשחק – רעות כהן, מנהל הפעילות של TIKTOK בשוק המקומי
בהשתתפות יפעת גודמן, סמנכ"ל שיווק דומינוס פיצה וליאת אוליאל, סמנכ"ל דיגיטל לוריאל
הדר מרקס ראיינה את אורית סוציליאנו, מנכ"ל איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית

*כל ההכנסות מהכנס הועברו לטובת "איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית".
*כל המשתתפים/ות קיבלו את ספר המתכונים "מטבח משלהן".

נתראה ב-MARKETIVITY 2022

שיתוף:
כנס MARKETIVITY 2021 כנס השראה והעשרה על שיווק, קריאייטיב ומה שביניהם. מדמיינים. יוצרים. משווקים.